15 may. 2011

"Toma la Calle" se convirtió en Ferrol,en una misa

Un acto carente de finalidad,basado en humo.El acto lo presentaban; un miembro de la AA.VV de Ferrol Vello,el conocido ex-empresario Luis Taboada,una Sra que sé identificó como Procuradora de juzgados (parecía una catequista),y otros que no conozco.

El discurso de estos se basó en desprestigiar a todos los políticos y sindicatos,pero en ningún momento dirigieron los ataques ni al sistema,ni a los poderes financieros.No estructuraron nada con sentido.

Se ofreció la palabra a la gente que quisiese hablar,pero las aportaciones siguieron los parámetros establecidos por los presentador@s.
La verdad es,que la mayoría de la diversidad de la izquierda allí presente se sintió como en una encerrona,yo el primero.

Pude observar como uno a uno, iban desfilando de la plaza al ver el "panorama"
De lo poco que se salvó fueron las intervenciones de Karlotti, (que lo llamaron a intervenir sin que el se prestara) y la intervención de Noela,una compañera de Pontedeume que habló de consumo responsable.

Omito poner fotos de l@s asistentes,porque muchos como yo,se sienten ridícul@s y avergonzad@s.

Tod@s los partidos y sindicatos son una mierda según los presentadores del acto.Espero que tengan el honor de decírselo a la cara a l@s compañer@s que tenemos en común con pertenencia política y sindical,porque son l@s que salen todos los días a LOITAR

Fue un llamamiento a la ABSTENCIÓN ,y no a la insurrección contra la Banca ni contra el "MIERDO SISTEMA MONETARIO INTERNACIONAL" ,y menos mal que se quedó en esto,porque pensé que tendríamos que comulgar tras escuchar hablar a la procuradora

LO ÚNICO DIGNO fue la gente que se atrevió a "DESPEINARSE" por 1ª vez en su vida ,eso fue lo único loable,conseguir echar a la calle a esta gente por 1ª vez.

Espero que en el resto de las ciudades gallegas no tuviesen PREDICADOR@S como sucedió en Ferrol

Creative Commons License This obra by susete70 is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 3.0 España License. Wikio

5 comentarios:

Susete70 dijo...

Unha vez xa temos Rebulido e Axitado,os comentarios e alusións persoais as gardamos cada un de nos,nas nosas cabeciñas...

Xa abondou bem,grazas a tod@s pola reciprocidade :)

Susete70 dijo...

Ao que foi dando queixas de min, penso que xa lle quedou clariño que falo por min,como así llo clarexaron.
saúde a tod@s

Anónimo dijo...

Bueno, non todas as intervencións eran ataques persoais. De feito, había algunhas que eran interesantes para ver cara onde se podía camiñar conxuntamente.
Pero bueno, respeto a túa decisión. A fin de contas é o teu blog. Parabéns polo traballo que realizas continuamente.

Susete70 dijo...

Si ainda quedasen aquí.....
Grazas

Orfeu dijo...

Amigo Suso, o teu apoio a o movemento 15M e digno de eloxio. Agora penso que xa poido decir aquí como foi.

7 días antes do 15M, seis persoas que non se coñecían de nada xuntáronse na Praza Vella coa intención de tomar a rúa xunto coas demáis cidades españolas. Algúns íamos a ir Á Coruña, outros a Madrid e Outros non se sabe.

Todos estábamos dacordo nunha cousa e a maioría levámos loitando moito tempo, cada ún no seu. Estábamos dacordo que hai que loitar coa corrupción, contra o abuso financeiro, etc. Estábamos dacordo cun manifesto que axudamos a elaborar entre moitos e coas propostas, aínda que non fosen suficientes ou diferiran. Leváronse a cabo as escollidas pola maioría.

Particularmente nunca souben de que partido éramos esa xente indignada coa actual situación que estamos a sufrir, e tampouco me importou vendo o grado de implicación da xente.

O que si sei que sin medios, sin tempo, sin coñecernos acadamos máis de 200 persoas na praza de Armas ou 15 de Maio e a día de hoxe ti eres un das persoas maís activas no movemento 15M.

Apertas