1 jun. 2011

PAREMOS O VíADUCTO NA RÍA

EVOLUCIÓN DA DESFEITA NA ENSENADA DA MALATA.

XA COMERON 360000 METROS CADRADOS DE MAR

Agóra pretenden facer un viaducto que acabara totalmente coa ensenada



Propostas do tren ao Porto Exterior en PDF



ANTES DO 1950 TIÑA ESTA IMAXE


















Foto 1-Construcción da Ponte da Malata ---- Foto 2-Construcción do Espigón carboeiro
















Foto 1- Ampliación do Espigón carboeiro ---- Foto 2-ISTO É O QUE PRETENDEN

ESTA ENSEADA FUNCIONA ACTUALMENTE E DE FORMA NATURAL COMO UNHA “HATCHERY”(VIVEIRO ARTIFICIAL DE CRÍA DE LARVA DE BIVALVOS,PERO CON COSTOS ELEVADÍSIMOS). DELA SAE TODA A LARVA DE BIVALBO QUE LOGO CRÍA NO RESTO DA RÍA. CUNHA LIMPEZA, DEPURADORA E UN APORTE ADICIONAL DE AREA RECUPERARÍA A SUA PRODUCCIÓN 4.000KGS. DIARIOS COMO SUCEDEU RECENTEMENTE NO BANCO DAS PÍAS.

“OUTRO TREN, OUTRA PONTE, OUTRO RECHEO”, SEGUN O PROXECTO APENAS NAVEGARÁN AS CHALANAS POR EMBAIXO. EN MAIO DE 2010 AS AA.VV. DE FERROL ASOCIACIÓNS CULTURAIS E DEPORTIVAS, CONCELLO , CONFRARÍA DE PESCADORES E ESTACIÓN DE BIOLOXÍA MARIÑA DA UNIVERSIDADE DE COMPOSTELA , EN TOTAL CORENTA ASOCIACIÓNS , PRESENTAN ALEGACIÓNS SOLICITANDO A MODIFICACIÓN DO PROXECTO E ENTRE OUTRAS ALTERNATIVAS, A DE CONTINUAR O TÚNEL PROCEDENTE DO PORTO EXTERIOR, BAIXO O MAR OS 280 METROS QUE RESTAN , XA QUE A POUCOS METROS HAI OUTRO , TAMÉN SUBMARINO , INCREMENTARÍA A OBRA APROXIMADAMENTE NUN 6%

Creative Commons LicenseThis obra by susete70 is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 3.0 España License.Wikio

No hay comentarios: