7 mar. 2012

Colóquio: Março 72: Expetativas da classe obreira galega 40 anos depois

Com motivo do quadragésimo aniversário dos acontecimentos de Março do 72, onde primeiro na nossa cidade e depois em Vigo emergiu a classe obreira como protagonista na luita popular, na Fundaçom Artábria queremos contribuir para a comemoraçom das grandes jornadas de luita ocorridas na nossa comarca e nas quais fôrom abatidos os trabalhadores de Bazán Amador Rei e Daniel Niebla, vítimas dos disparos da polícia fascista.

É por isso que organizamos umha série de atividades para dar conteúdo à nossa humilde homenagem à Classe Obreira Galega.

Os atos darám começo quarta-feira, 7 de março às 20.30hs com um Colóquio sobre a legenda Março do 72: expetativas da classe obreira galega quarenta anos depois, no qual contaremos com as seguintes participantes: Jesus A. Lopes Pintos (CIG); Xávi Porto (CNT); Xaquín Garcia Sinde (O Militante) e Rafael Pillado, ex-sindicalista.

Já no sábado 10 de março, daremos continuidade aos atos com um Jantar Popular no nosso Centro Social. A ementa estará composta de: churrasco, crioulo e pam a um preço de 6,50 euros e salada a 1,50 euros.

À noite, a partir das 22.30hs, poderemos desfrutar da música do cantor-punk ferrolano, Bitxobola. A entrada será gratuita.

Também nas próximas semanas poderá ver-se no nosso café-bar umha exposiçom fotográfica sobre a luita do naval na Comarca.

Creative Commons LicenseThis obra by susete70 is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 3.0 España License.Wikio

No hay comentarios: