9 jun. 2012

FÓRA DA RÍA!!

O que estaba pensado como unha asemblea aberta converteuse nunha festa cidadá.

Fíxose un resumo aos asistentes do que supón esta sentenza do Tribunal Supremo no futuro inmediato de R€GANO$A, que a verdade é incerto, pero que a todas luces, ten que ser fóra da nosa ría.

No acto fíxose tamén referencia aos compañeiros finados nestes máis de 11 anos de loita, o Xeneral Gabeiras, Carmelo Teixeiro, Santiago Torrente, e Tino Deibe.

De seguro quedan moitos nomes de compañeir@s anónim@s finad@s neste tempo, pero nomeouse a estas persoas, dado seu cariz público.


Felicito a tod@s @s compañeir@s do "Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol" pola súa constancia e tesón nesta digna e lexítima loita.



Quero facer extensibles estes parabéns a toda a xente que vía Facebook (no grupo de Planta de Gas Fóra da Ría) se solidarizan co pobo de Ferrol nesta loita pola vida, a ría e a legalidade.


De Karlotti Valle
LA CONSTANCIA EN LAS LUCHA, EN LA DENUNCIA TIENE SUS FRUTOS.

La constancia de un puñado de ciudadanos, con dignidad e insistencia en denunciar la criminal "inversión" especulativa llevada a cabo por el empresario modelo (es decir modelo de explotación y sin consideración alguna hacia la riqueza colectiva), por los políticos de turno que ante las prebendas, sin escrúpulos, legalizan el expolio, denuncia de la ilegalidad que supone levantar una bomba en el corazón DA NOSA RIA, es también una lección de que podemos cambiar las cosas, pero mas aún, constatar de que solo la resistencia ante la injustica y la mezquindad del Poder, esa resistencia hace posible vivir con dignidad, hace posible la alegria entre los iguales.

RESISTENCIA Y RISA hasta enterrarlos en el mar.

EN HORA BOA PRA TODOS NÓS.


No hay comentarios: