25 feb 2014

Outra denuncia contra Reganosa, non foi sen tempo...

O CCE, prantexou denuncia ante a Ministra de Fomento, pola entrada ilegal dos dous últimos gaseiros, incumprindo a propia normativa da Auitoridade Portuaria, a saber: Operación simultanea da descarga dos gaseiros con outros buques a menos de 200 m e falla dun remolcador de apoio.

O escrito citado solicita as seguintes aclaracións:

Por que se incumpre a exixencia da presencia de remolcadores de apoio?

Por que non se respectan as distancias de seguridade especificadas?

Por que se permite a descarga simultánea dun gaseiro e un buque tanque, incrementando así os riscos propios de cada operación?

Lémbrase que en caso de accidente, agravado polo efecto dominó entre os dous barcos próximos, a poboación afectada nun radio de 2000 m (Mugardos, Seixo, Ferrol) é superior a 30.000 persoas.

Para fundamentar esta denuncia presentan esta fotografía, dicindo que é a cuarta operación conxunta de dous buques, gaseiro en Reganosa e buque tanque en Forestal.
Quero facer unhas pregunta ao coordinador do CCE:

Para que collóns serviu o meu traballo fotográfico de tantos años???.... 
Pois esta situación que denuncian agora, produciuse polo menos en 7 ocasións e non en 4.

Ten o CCE as fotos que acreditan as 4 descargas mencionadas?

Por que as fotos das protestas cidadás non se publicaban na páxina que paga o CCE?

Por que non se denunciou nunca as tres pasadas que realizou este avión a menos de 100 metros de altura dos tanques da planta de gas?


Por que ?????
Eles saberán.......

Este é o escrito denuncia:

S.ª D.ª Ana Pastor Julian (Ministra de Fomento)

Paseo de la Castellana, 67

28071 Madrid

Asunto: Nueva Denuncia por incumplimiento de las Normas de gaseros cargados con GNL en la Ría de Ferrol Manuel Ángel Rodriguez Carballeira, con DNI ----, con domicilio a efectos de notificaciones en ----- (A Coruña), en nombre y representación de la "ASOCIACIÓN CULTURAL FUCO BUXÁN" con el número de NIF ----, integrada en el COMITE CIUDADANO DE EMERGENCIA PARA LA RÍA DE FERROL, pone en conocimiento de este Ministerio:

Como continuación al escrito de la semana pasada y por segunda vez en menos de una semana se vuelven a incumplir las normas previstas para operaciones con gaseros cargados, tanto en la distancia de seguridad a mantener con el gasero cargado respecto a cualquier otro buque como la no presencia de remolcador de asistencia.

El día 21 de febrero, sobre las 21:12 h (pleamar a las 20:24 h) atraca el gasero LNG JUPITER en el muelle de Reganosa y lo abandona -en operación nocturna- el 22 de febrero a las 21:04 h (pleamar a las 21:26 h). El día 22 de febrero de 2014 sobre las 06:00 h atraca el buque tanque/quimiquero TINA THEREZA en los muelles de Forestal del Atlántico que abandona ese mismo día a las 21:03 h. Durante el sábado 22, coincidieron ambos buques efectuando sus operaciones de descarga estando muy próximos entre sí. Como ya hemos indicado en denuncia anterior, se trata del mismo muelle, que limita con las dos empresas.

Sobre una fotografía obtenida en ese tiempo y tomando como escala la eslora del gasero, de 289 m, la distancia medida entre el gasero y el buque tanque "TINA THEREZA" resulta ser de 160 m. Este último buque acabó su maniobra de descarga a la vez que el gasero y en su maniobra de desatraque, tanto el buque tanque como los remolcadores que lo auxiliaron también estuvieron a menos de 200 m del gasero.

Esta es la cuarta operación conjunta de dos buques, gasero en Reganosa y buque tanque en Forestal estando a menos de 200 m y además la Autoridad Portuaria/Capitania Marítima sigue sin exigir el preceptivo remolcador de asistencia al gasero.

"Es por todo ello que SOLICITO las siguientes aclaraciones

¿Por qué se incumple la exigencia de la presencia de remolcadores de apoyo?

¿Por qué no se cumplen las distancias de seguridad especificadas?

¿por qué se permite la descarga simultánea de un gasero y un buque tanque, incrementando así los riesgos propios de cada operación?

Se recuerda que en caso de accidente, agravado por efecto dominó entre los dos barcos próximos, la población afectada en un radio de 2000 m (Mugardos, Seijo, Ferrol) es superior a 30.000 personas.

A la espera de las aclaraciones oportunas, atentamente.

Ferrol a 24 de Febrero de 2014

Fdo. M. A. R. C.

Creative Commons License This obra by susete70 is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 3.0 España License.

1 comentario:

Susete70 dijo...

Hoxe unha compañeira trasladoulle a súa inquietude ao Coordinador do CCE de Ferrol, sobre o accidente sufrido no buque da armada, e o perigo que entraña a planta de gas coa súa proximidade ás instalacións e buques militares, a resposta do Coordinador do CCE foi obviar a inquietude desta compañeira.